شرکت سامسونگ در راستای تسهیل کردن روند خدمات رسانی به کاربران تلفن همراه و به منظور بهبود امکان دسترسی به خدمات پس از فروش، در اقصی نقاط کشور، اقدام به راه اندازی نمایندگی جهت دریافت گوشی های معیوب و ارسال به مراکز اصلی نموده است.  

 این مراکز پس از عیب یابی و ثبت در سامانه جامع سامسونگ، دستگاه نیازمند تعمیر را مطابق استانداردهای این شرکت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب ایمنی، از جمله بسته بندی مناسب در جعبه های مخصوص ارسال و دریافت تلفن همراه، به مراکز اصلی خدمات پس از فروش ارسال می نمایند، سپس دستگاه توسط تکنسین های مورد تایید سامسونگ تعمیر و در خاتمه به مراکز مذکور جهت تحویل به مشتریان محترم عودت داده می شود .

با هدف تامین آرامش خاطر کاربران از بابت دریافت خدمات در سطح استاندارد جهانی، کنترل کیفیت و استفاده از قطعات اصلی سامسونگ، برآن شدیم تا نشان ویژه ای برای مراکز مجاز مخصوص دریافت و ارسال گوشی ها و تبلت های سامسونگ طراحی کنیم تا این مراکز از سایر فروشگاه های متفرقه ارائه دهنده تعمیرات متمایز گردند.

نشان اختصاصی این مراکز که حاوی کد مرکز دریافت و ارسال مورد نظر می باشد (طرح ذیل)  برروی شیشه مراکز مجاز دریافت و ارسال نصب گردیده است و مشتریان محترم تلفن همراه سامسونگ میتوانند با خیالی آسوده دستگاه های خود را جهت تعمیر به این مراکز تحویل دهند